Nu ska jag berätta allt!

Varför jag inte har bloggat jo, Det har varit jätte mycket i skolan, jätte jobbigt! :( Och då har jag kännt orkar inte med något längre har så dåligt självförtoende hade ett jätte bra för ett tag sedan men sedan när det har kommit kmmenterer och tror att de är bäst så har mitt självförtroende sjunkit sjkut mycket! Så där för har jag skrivit bara rubriker men nu ska jag försöka kämpa för det jag vill! Och hoppas på att jag kommer att komma så långt jag vill! Vill bara ha sommarlov nu! Idag kommer frågestunden upp! Spelade in den i går när min deppighet hade slutat! Så den komme upp idag. Min uppdatering ska försöka vara bra! Ska visa mitt rum idag också så! :) Sedan så är det inge kul att blogga om något som ingen vill läsa då nu vill jag att det kommer önskevideosar! :) Önska gärna det som är rimligt för mig att göra! :)
 
Sedan har jag ganska fullt upp med att om ett och ett halvt år! Så är det gymnasium som gäller så nu hållerjag och mamma på att titta lite vilken linje jag skulle tänka mig att gå! Så är ganska stressad för gymnasiet också, Jag ve att det är långt kvar men! Jag är en sån männsika som vill vara tidig med det som jag verkligen vill bli! :) Nu blir detta inlägg ganska långt hoppas någon orkar läsa det ;)<3 haha :) Hejdå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback