Förlåt ännu en gång..

Hej alla bloggläsare! Denna veckan har jag haft verkligen fullt upp med prov och sånt skit!💗 Idag så är det torsdag och då betyder det om en vecka är jag inne Istan och tittar på TAKIDA!! Så himla fort tiden har rullat på idag kändes det som att jag började på la dag 160 eller var det nu var!!! Så är sjukt taggad!! Imorgon händer det inget speciellt ska bara Chilla eller juste kommer nog kanske vara med Sofie!😊

Men i helgen är det tävling är verkligen sjukt taggad!!❤❤❤ Det ska verkligen bli så himla kul! Och idag gjorde jag även ett videoinlägg som inte kommit upp ser jag nu!! Gah! Hatar verkligen min mobil!! Idag har jag spenderat dagen men underbara Clara och så har vi hoppat med Blixten och Lurvis har fått vara ute i koppel!!❤❤ Det var väldigt uppskattat tror jag!😊❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback