Hejhopp! :D

 I helgen händer följande : Jag ska ska hos Emelie, från Lördag till Söndag för sen på Söndagen så är det kaninhoppning och det ska verkligen bli super kul att först sova över och sedan åka och tävla! :D! Har inte tävlat på ett bra tag så nu är jag redo! :D Hoppas även Blixten är lika redo. Men det kan jag slå vad om! :D
 
Har bara ett prov denna veckan som kommer så det ska bli så himla skönt och matteprovet är flyttat till vecka 13, istället för denna kommande vecka så det är otroligt skönt , för min del :) Har haft hela 10 läsare per da det är super mycket för mig är otroligt tacksam! :) Två önskeinlägg ska komma upp denna vecka imorgon eller framot så att i vet, Sedan kan det hända att det blir en special med emelie! En video allså.. Men om det kommer så håll utkik för då säger jag till kommer det ingen så är det för vi inte har några ider! ;) Men det var allt lite uppdatering! <3
 
Imoron är det Måndag och då betyder det Teater! :D Jippii :) Vi ses i nästa inlägg hoppas jag imorgon ! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback