Tävling! :D

 
Ja, hoppas ni ser rubriken i helgen var det tävling! :D Och dagen innan så var jag med Emelie och sov hos hennes super mysigt och kul! Även Blixten var med, och det var roligt tycker jag men inte han tror jag för han fick typ bara sitta i en transportbur hela dagen! :( Men ja sånt är livet ibland! :) Tävlingen gick hyfsat! Sista gången i Berga då! Nu nästa tävling kommer att ske i Gulsippan! :)
 
Blixten: På grundomgånen så gick min lilla prins på 0 fel! Vilket var super och han sprang genom hela den banan för jag vet att han älskar rak, och det var de de var nu! :D Sen  i finalen då så var han trött, igen och då bestämdehan sig för att hoppa åt andra hållet och om man gör det så blir man diskad! Och det var precis det han blev! :(
 
Annars har helgen varit underbar! Fast det är synd attt helgen går så himla fort,  Nästa gång jag kommer till mamma så är det påsklov , vilket jag älskar!! LOV! :D Sen efter de så är det som ja längtar mest till SOMMARLOVET!! :D :D Elle jag tror att de är nästa lov efter påsken!
 
Liten smakbild vi tog! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback