Ååå

Vad glad jag blir av alla fiina kommentarer!<3
Japp ni kanske ser att jag inte har bloggat har snart haft 4 prov och två som jag inte gjort ännu!.
Igår var jag iallafall på TEATER :D Skoj vi skulle sjunga men jag och en till sjöng typ inte så mycket men en i min grupp hon sjöng jätte bra ;D Fast inte ja xD Ja sen kom jag ju hem klockan 10 på kvällen. Men i skolan den dagen så slutade jag 12 alla lärare var typ sjuka ;D.
Japp och nu ska jag berätta om min dag idag :D Har varit i skolan,och så var det massor av föräldrar på besök för att se hur vår klass beter sig! Dom skötte sig;) Men det gör dom inte i vanliga fall.. -.-
Aa sen gick jag hem och nu sitter jag här hemma har nyss varit ute med mina kaniner xD Men det gick inte så bra båda ville gå åt olika håll. ;) Så jag släppte in dom i buren :)
 Men ska plugga nu xD

Vill ha sommar!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback