Äntligeeen!

Har jag hittat min e-post till blogg!
Hade tappat bort den men nu ska det blir bloggning! Minst 1 gång per dag! ;)
Aja jag börjar att berätta om min dag i dag! ;)
Först var jag i skolan och hade ganska tråkiga lektioner. Tyskan vart jag jäte glad föör eftersom att vi skulle ha en läxa som jag visste om och såå hade jag tränat lagom mycket men såå kunde jag inte stava , men som tur var var det muntligt :D! Såå det var bra:)
Sen slutade jag kl: 14.05 så tog jag bussen hem och nu är jag hemma och ska plugga!
För imorgon blir det bara liite plugg! :)
Och en sak till som hände igår!
Saga föllde med på TEATERN! :D
Det var faktist jätte kul!
Men jag kanske gör ett inlägg snart!
Igen!

Ps: Mobbas inte är jäätte torr om läpparna <3 ^^


Kommentarer
KOrvis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback