Uppdatering

Hej allihopa! Just nu är jag i Skåne ;) Och igår var jag längst ner i Sverige och då när jag stod på en strand så såg jag lite av Danmark! Så det var riktigt kul! :) Idag så ska jag gå på bio :) Har inte sovit så mycket har haft en katt som har legat på mitt huvud!!^^^Men annars har jag sovit gott ;) Igår hyrde vi en film och köpte godis på hemma kväll!! :D Fast filmen var inte så bra fattade inte riktigt själva handlingen! Igår åkte jag på ett snabbtåg som tog 4 h 30 min att åka ner hit till Malmö! Så därför blev det inte så mycket uppdatering :) Men jag ska försöka ta igen det ;) Jag åker hem på måndag och hem tar det en timma extra så då åker vi inte på ett snabbtåg! :( Men ni får hålla ut jag ska försöka bloga så mycket jag kan!! Men måste avsluta nu ! Men ha det gött igelkott så syns vi i nästa inlägg!! ;)

Kommentarer

Haha jag saknar dej också massor! Men är hemma från Israel nu så vi kanske kan höras då så kan vi ses? ;) Puuuuussss <3

Svar: Ja, det skulle vara jätte kul om vi hittade på något! ;) <3 Puss på dig meeed^^^!!
viitaflingor.blogg.se

2012-07-01 @ 22:20:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback