Vaccination

Hej!
Idag har jag tagit 1 spruta av 3. Om 2 månader ska jag ta min andra med samma tjejer ;)<3 Först var det jätte jobbigt att gå in till sjuksköterskan, för att jag visste att det skulle göra ont. Men för första gången så tyckte jag det bara gjorde lite ont^^ Det var bra att jag tyckte de. För annars skulle jag ha skrikit..!*_* Det var ganska många andra där för att ta samma vaccination. Först när vi kom in i väntrummet så kom det ut en tjej som just hade tagit sprutan helt röd i ansiktet.

En första tanken som kom upp för mig då var att inte titta på sprutan!!! -___-
Jag och Elvira gick in tillsammans. Sen efter alla hade tagit den var vi tvungen att vänta i ca 15 så att vi inte skulle svimma. Men vi gick lite tidigare för att Amanda ville det! Hon hade inte tagit sprutan, Ja ja tänkte ja det gör väll inget! Men vad händer jo påvägen ut så ramlar jag i trappen.. :/ Lyckat alla andra gick förutom Elvira och Emma som märkte att jag inte hängde med! Mmm..^^ 
Sen efter det åkte jag Amanda och Tindra till ikea för att fika. Alla skulle fika men Tindra skulle oxå äta en räkmacka! ^^
Sen kom min farmor så åkte vi hem. Oja det var typ min dag ;))

Någon som intresserad av att hjälpa mig med en header  x_X??
Men måste avsluta nu! Men ska lägga mig nu är sååå trött: / Jag gör nog ett inlägg imorgon.
Har oxå skypat idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback