Hej hej!!

Hejsan nu är jag tillbaka igen, Och nu är det äntligen påsklov som jag har väntat på väldigt länge. :) Dock är det bara en vecka men det är bra att vi ens har lov nu så jag ska inte klaga :D! Idag har jag storstädat hos kaninerna super kul faktiskt, Nu kanske ni tycker det är konstigt att jag tycker det är kul, men jag älskar att städa lite här och var!! :) Men vad jag gör just nu jo just nu är jag hos Sofie, för vi är bjudna på middag!! :D 
 
Imorgon har jag inga direkta planer kanske drar och tränar! Kaninerna har även fått sitt påskägg också och det uppskattade det väldigt mycket, hehe sorry för att jag bytte ämne men jag kom på det! Antingen idag eller imorgon så kommer det upp ett länkbyte som jag ska göra, som jag nästa hade glömt, men kom på det nu!! ;) Tack så jätte mycket för 10 läsare som jag har haft!! Det är kanske lite men för mig är det rätt så mycket!! okej nu ska jag inte babbla på så tack och hej!
Så hoppas jag att vi ses imorgon i nästa inlägg!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback