Läggdags

Hejhej! Just nu ska jag snart gå och lägga mig och sova men innan ska jag kanske om jag orkar se på en film, för jag brukar bli trött fortare ifall jag tittar på filmer!😋 Och jag lovade ju även att göra ett till inlägg, innan jag ska gå och lägga mig!

Imorgon blir det nog träna som står på schemat! Jag mår inte alls bra av att inte jag har hunnit träna. Sån människa är jag för eftersom jag skulle egentligen ha tävlat imorgon men nu så blir det inte så..😞 Eftersom jag är så himla dålig på att planera har jag märkt! Dumt dumt...

Ni kan gärna kommentera vad jag ska göra för inlägg eller videos!😋✌ har fortfarande ångest över att jag inte kramade någon i Takida.. Fast det har gått så långtid så är jag endå ledsen för det fortfarande.. aja herrå ska titta på en film nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback