Nu!

Förlåt så himla mycket för att jag inte bloggade igår.. :( Men Emelie var ju hos mig och det var så himla kul! Ville inte att hon skulle gå hem :(!! För först så var vi på Husdjursmässan tillsammans och gick runt där, sedan när vi var där så kom Emlia som vi skulle vara med där! :D Först när vi kom in dit så hittade vi inte Emilia och då satte vi oss och åt lite och så smsade Emelie och frågade '' var är du'' typ :)? Och då visade det säg att hon redan hade gått in! Så då hittade vi henne tillslut och så gick vi runt där och så skulle vi vara Funktionärer också! ;) Det var ganska kul det var meningen att vi skulle sätta upp några hinder men vi hann inte det för då hoppade några andra in på banan och satte upp hinderna före oss! :P Så efter ett tag så gick vi där ifrån för att vi skulle hem.. :( Det var tråkigt attt gå hem eftersom det var så himla kul!!! Husdjursmässan var även idag och jag tror den är imorgon också om jag inte minns fel :) SÅ jag kan starkt rekomendera att ni kan gå på den!! Om ni kan :) Tyvärr så ligger den så långt bortr från där jag bor så kunde inte gå idag! :( Men ja nu ska jag breätta vidare! ;)

Så så föllde Emelie med mig hem! :D Och så visade hon mejj hur man klipper filmer , eftersom jag inte kan det XD! Ja typ det vi hade verkligen en så rolig kväll!! Hon måste sova över hos mig mer gånger och om du läser detta Emelie så : Du måste sova över hos mig fler gånger och att jag frå sova över hos dig! :D Hihih ja men det var allt jag hade att berätta^^ Imorgon kommer jag visa mina julklappr från pappas sida! :D Lite sent kanske men ja det har varir en önskad video! ;) Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback