1 dag!!!

Kan verkligen inte fatta att det är imorgon vi ska se Takida!!! :D :D :D :D Jag är så spiddad så det finns inte, sjukt kul ska det bli om någon vill se det så kan jag även visa det jag har köpt i någon video om det önskas!! :D  för kommer troligt vis att köpa en del där!! :D <3 Ska bli så jäkla kul, Ska  nog gå och lägga mig ganska tidigt idag så att jag kan ha mycket energi till morgondagen! :D
 
Kommer såklart att försöka uppdatera imorgon, vilket jag kommer att hinna! :D
Så på fredag kommer jag att uppdatera myckt mer för imorgon på kvällen kommer jag inte att hinna tror jag!
 
Imorgon får jag även Påsklov och det ska bli så himla skönt, längtar verkligen så himla mycket! Slippa skolan i en vcka eller vad det nu är!!^^^Idag på konfermtionen så hade vi en saak för ögonen så vi inte såg något och så skulle vi vara med när Jesus korsfästes jätte kul faktiskt tycker jag ! :P 
 
Idag blev det bara lite kortfattat men kommentera ifall du vill ha en video på det jag köpte!! :D
 

Kommentarer

Ja gör en vide på vad du köpte sedan :D Kommer också göra det :D

2013-03-27 @ 20:13:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback