Ett år

Jag ska försöka förbättra mig! det bli bara så jobbigt för nu har min bloggapp slutat fungera och det är så jobbigt! Snart är det sommarlov vilket jag har sätt fram emot myckte länge!! Har planerat typ nästan hela mitt sommarlov :)Nästa helg sa jag tävla vilket ska bli så himla kul!
 
Känns som o jag inte har tävlat på 1000 år, juste en till sak nu i juni på berga dagarna har jag då tävlat ett helt år! :D Och nu i maj har ja kännt Emelie i ett år hjäälp vad tiden går fort och snart ett till år hr gått sen jag började gilla världens bästa band Takida och Stiftelsen! ^^
 
Vill resa utomlands snart var också ett år sedan jag gjorde det haha!  :( Tiden har gått förfort kan man ju lungt säääga!! :P haha nu känner jag att allt har hänt nästan på ett år! ;)
Aja nu ska jag duscha hoppas ni harhaft en toppen dag, som jag inte har riktigt haft ellr ja vi hade oringentering och det va int de roligaste tycker jag :( Men det var allt hörni så vi hörs imorgon hoppas jag! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback