Showtime!

Igår var jag som sagt och tittade på teater med klassen så vi hade bara två lektioner så kul allsåå! Sedan när jag hade slutat så gick jag direkt hem till Frida och där åt jag mellis sen så cyklade Frida (med min cykel) och jag gick till min skola för att den skulle vara där över natten för att jag inte ville cykla hem från teatern klockan 10 på kvällen. Sen tog vi bussen från kvarnbergsplan och så åkte vi dit till huddinge c för att köpa roser till våra duktiga skådespelare :D Så ja vi var där i 3 timmar innan det var dags att gå mot teatern. Men innan vi gick dit så åt jag 14 bitar Sushi super gott<3 Sen köpte jag en byxdress på H&M. När vi kom dit till teatern så var det jätte mycket folk ^^ Men när allt var slut fick alla varsin ros som jag och Fridis hade köpt till 7 tjejor ;) Men om en vecka på torsdag så är det min tur att spela SHOWTIME!!!!!!! <3
Men måste nog avsluta nu för ska plugga matte...! Ojusste hållde på att glömma på Lördag ska Saga ställa ut sina marsvin på en utställning och då ska jag vara med :D Men herrå så länge så hoppas jag att ni läser mitt andra inlägg som kommer!! ;)<3


 Så fint nagelack!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback