Doktorn!

Idag har jag varit hos doktorn, Ja det var inte så kul att stoppa in en topps i gommen precis men aja det var värt det för det ger ju resultat! :) Men annars så ska jag åka till Pappa idag :D Jag kommer nog vara där till torsdag eller fredag sedan så på lördag och söndag så är det ju kaninhopping så då skaa jag till mamma :) Jag kan berätta lite vad som händer i helgen och nästa vecka!

Lördag : Kaninhopping i hågelby ;D
Söndag : Kaninhopping i hågelby :D
Måndag: Inget planerat
Tisdag : Åka till GRÖNAN MED SAGA!!! Och Alva o Elvira om det kan!!! :D
Onsdag: Skolstart >_> Bajs!!! 22/8
Sedan har jag inget så mycket planerat!! ;)
Juste idag kommer nog filmerna upp när jag tipsar vissa bloggar och ett önskeinlägg :D Så men nu måste jag gå annars blir detta ett super långt inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback