Emelie!! :D

Nu snart ska jag och mamma åka och köpa kaninmat! Sedan om vi hinner så ska vi åka ner och lämna in min kamera för ja det går inte att filma med den! :P Så vi ska se vad felet är :O Sen ska vi hem och äta lunch och sedan ska jag åka till Emelie!!!! Åh så kul + vi har inte träffas på så länge för jag har varit bortrest! ;) Blixten ska oxå med för vi ska träna kaninerna oxå :D Och bada i hennes pooool!!! :D Men somsagt som ni märker längtarv jag jätte mycket jag tror inte det komemr bli så mycket mer bloggning eller ni kommer ju såklart få den dära filmen som vi ska göra! :D Men ingen bloggnning tror jag ^^! Men nu måste jag dra så hejdå ;)
Här kommer en gammal bild på mig men aja hejdåååå :D
Här
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback