Lite om allt möjligt:)

Hejsan kom nyss hem från en super trevlig liten shopping med Sofie också :)! Sedan gick vi hem till henne och tränade lite :P Allså sprang på hennes rullband och cyklade :) Japp så det var jätte kul men lite jobbigt! :) Och sen målade hon mina naglar! Jag kan berätta lite om vad som händer!^^ Under denna lilla helgen och så ;) Imorgon ska jag träffa Alva , Elvira och Frida!! :D Åh det ska bli såå kul har inte träffat de på super länge  :D Innan jag ska träffa dom ska jag åka en snabbis till Centrum för glömde köpa en sak :) Sen på Lördag ska jag till Emelie på dagen ;D Ska oxå bliii super duper roligt :D!! Sedan på kvällen på Lördagen skaa jag och min familj till Sofies familj för att gå på kräftskiva och det kommer oxååå att bli super kul!!!! :D Just nu sitter jag och äter ostbågar från grekland som bara  är så goda!!!! åh det är verkligen en stor skillnad mellan Svenska och Grekiska ost bågar men nu måste jag avsluta detta inlägg så hejdå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback