Ikea! :D

Hejj!
Idag har har jag varit på ikea med min käraste farmor ;)<3 Vi har köpt lite saker till mitt rum!
Jätte kul vi var där i 3 och en halvtimme :D. Vi köpte: 4 hyllor, 4 tavlor, 1 lampa, ljus, Handtag till mina garderober :). Sen köpte vi andra saker men det var bara till mitt rum! ;) annars har jag inte gjort så mycket varit hemma har jätte ont i halsen :( så jag tror inte jag kommer på måndag :( Men jag hoppas jag jag blir frisk till på tisdag iallafall :) mmm det var typ min dag ;) Hoppas ni mår bra och slipper att vara sjuk, det är inte så kul. Just nu kan jag knappt prata men jag har inge feber som tur är.
Tur att det har varit rätt så bra väder idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback