Snööööö

Hejj!
Idag har jag inte gjort alls mycket skulle vart med Linnea... Men det blir nog försent att göra något nu ska nog mysa nu framför T:vn. Jag idag har jag pluggat varit ute på isen och gått där i ca nästan 1 timme :) Har försökt att fota mina småå kaninisar men de ville inte sitta sitll såå fick inga bra bilder. Imorgon ska jag till pappsen :) Aaa kul;) Ska plugga liite mer... Synd att Sagi är sjuk.. Hoppas hon kommer imorgon:D Men tror inte det -.-. Aaa vill inte till skolan det är så tråkigt O_o
Det ända som är kul det är att det är bra program på T:v :D Ska snart titta på Bulldogg :D
Och Bästa vännen. Men aa det är typ det :) Har köpt ostbågar ^^
 Ojusste ni kanske märkte att det var fint väder idag :D
Men ska mysa framför T:v nu ha det gött :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback