Tisdag o Onsdag xD

Har inte hunnit blogga! :)
Nu kan jag berätta om min dag igår :)
Igår: Var det ju Happy Valentine. Det var kul först var jag i skolan sen när jag satt påå bussen till skolan kom jag på att jag hade glömt mina uppgifter som man skulle göra för att få sovmorgoon! Och då kom jag ju på: ATT JAG HADE SOVMORGON. Det var ju inte så himla kul men det vart lite roligare när jag fick vara med på en annan lektion :) Så gick den dagen o Alva och Saga var sjuka... :(<3 Såå var lite ensam eller jag hade ju några att vara med men jag brukar inte vara med dom så mycke men det gjorde inget så länge jag inte var ensam..;)
Så efter den skoldagen åkte jag, Amanda, Emma, Oliva och Tindra till Huddinge c :) Och fikade liite :9

 Nu kan jag berätta liite om denna dag:
Idag: Hade vi frilufsdag inte alls kul vi gick typ i en halv timme sen när vi var framme så åt jag lite. Så sen efter det så skulle vi 8 tjejor i 7a tävla mot 7h´s tjejer vem som kunde gör finast snögubbe eller snö skulptur:) Och det var ju inte de bästa sammarbetarna i min klass det har varit lite bråk mellan några tjejer, Så typ de kunde inte sammarbeta men till sist så blev den ju bra bilder kommer längre ner.. Men den var ju inte så fin såå 7h vann!.
  Sen så skulle vi köra dragkamp mot dom första gången gick det inte alls bra vi förlorade för att dom var mer tjejer en vi så jag flög på amanda xD. Men den dom andra gångerna så gick det jätte bra så vi vann dragkampen :D
 Sen efter allt de så åkte jag och Tindri hem till mig och pluggade :D

 
VI HAR KEMIPROV IMORGON VÅRT TREJDE!  :S HOPPAS DET GÅR BRA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback