Tråååk!

Hej
Nu sitter jag har skit tråkit har pluggat..
Ville vara med Alva Elvira och Frida.. Men kan typ inte ska plugga såå tråkigt...
Men nu såå spelar jag dragon fly det är liite roligare. Och såå har jag städat hos mina små sötisar ;)
Jaaa inte så mycket mer att säga.
Men jag tycker det har varit fint väder idag.
Och imorgon skulle jag igentligen vart med Sagi på uställning.. Men såklart så ska hon bli sjuk.. Har inget för mig imorgon eller jo! Nu vet jag vad jag ska göra :) Juste kan berätta lite om igår:) Jag och min kompis var på bio igår vi så En gång i puhket:) Eller hur det stavas..
Det var kul jag åt Pringles hihihi. Såååå gott :)
 Men här kommer en liite bild på mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback