En sak fattar jag inte...

Hejsan!
Idag har jag inte gjort så mycket, har varit hemma och såå..
Jag fattar inte varför helgerna ska gåå så himla fort hela tiiden.
Det är såå dåligt inte för att jag älskar skolan men jag trivs (allså jag är inte mobbad).
Har prov om 1 månad!  sååå jobbigt -.- Jag har Kemi prov och egelska prov om 1 vecka o 1 månad ^^
Inte kul ni som går i höstadiet kanske vet hur det känns. Men jag tycker endå inte om min klass alla stökiga hockey killar är sååå stökiga varför ska dem göra så man får sluta senare??? Sååå dumt!
Nue sitter man o ha webb med en tråkig person eller aa rättså skön iaf när hon skriker massa fula ord haahahahh för att hon tittar på Handboll. Det är såklart lilla Sofie! o_O
Jag ska följa med henne till Mallis i sommar om hon ska åka :D
Jag längtar till sommar. Det kanske inte bara jag som gör det x)




Bilder på mig i somras! :)

Kommentarer
A ll y s a n d r a
http://allysandra.blogg.se/

svar åååh tack hörru ! vad glad jag blir :D

tusen tack :D

2012-01-15 @ 23:19:59

I s a b e l l 15 år<3
http://minchihuahuawilgot.blogg.se/

Allt bra? :D

Kram

2012-01-16 @ 08:39:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback