Familj o Djur :D

Tjobre! tänkte skriva lite om min familj o djur. Så jag är klar med det, Jag har en mamma och en pappa, en tvilling brosa, och en halv lilla syster :) Jag bor som dem flesta som har skilda föräldrar, ena veckan hos mamma och ena veckan hos pappa :) Jag tycker inte det är alls jobbigt att flytta hit o dit som dom flesta tror att det är :) Ojusste hållde på att glömma jag har två kaniner också. Och en hamster som bor hos min farmor x). Mina kaniner heter Lurvis (hona) o (kastrerad hane) Blixten, Och min tionde hamster Billy (hane)

Sen har jag också två bästa kompisar x)
Deras bloggar kommer här :)
www.kimsa.blogg.se
www.rebeccaad.blogg.se
  Här kommer liite bilder gamla..

Blixten :)

Lurvis :)

Becca <3 :) En av mina bästisar.

Fridis <3 ;) Den andra bästisen!
Men båda finns In my heart!! <3
Båda ligger på samma plats i mitt hjärta av söthet :)
Men ses imorgon måste sova !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback