Hej!! mitt första inlägg ^^

HejHej
Varmt välkommen till min blogg här kommer du att få höra om min vardag, mina djur, shopping, mina vänner och tanker hur jag känner mig. Och självklart kommer du att fåå höra om min familj :)Lite kan du fåå höra idag :) Jag har skilda föräldrar men vem bryr sig man får ju lika mycket kärlek hos båda. Jag är 13 år jag ska fylla 14 den tredje augusti O__o Men ska nog inte skriva så mycket mer sötisar. För nue ska jag gå o sova är jätte trött berättar mer imorgon :)
Ses imorgon, om ni förstås läser den dåe :D
Sov sött! <3


Kommentarer

Haha sööt blogg du har söötis! <3

Hur går det för brorsan och Fabbes blogg ? =3

2012-01-09 @ 21:13:00

Hahahhah ja jag blev rättså nöjd med namnet ;)<3 Det går inte så bra för dom! O.o

2012-01-09 @ 21:29:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback