Till Fridis<3 :3

Ett stort tack till Fridis! :3
Jag blev jätte glad när jag fick se header j*vligt fiin allså!<3
Ja, Fridis är jätte gullig och snäll som hjälper lilla mig med detta.
Är inte alls bra på att sätta in headrar eller göra :D En en gång är Jätte glad för header bättre, kan den inte blii! ^_^
Det kommer sen ett till inlägg om dagen och osv!<3
Ojusste det har kommit lite snöö idag, ååh vad jag älskar vintern allså så mysig när man kan sitta ute med varm choklad och en ost macka efter man har åkt Tefat ;)<3 Men det negativa med snö + vatten = Slask!...
Aja får inte säga för mycke i detta inlägg.. Men ska bara lägga ut en bild hur glad jag är ;)



Kommentarer

Haha tack söötis! :D <3

2012-01-14 @ 17:32:54

va sööööööööööööööööööt due <3<3<3<3<

2012-01-14 @ 18:37:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback