10.30!!

10.30!! Är senaste jag har vaknat jag brukar typ gå upp vid 8!!
Men nu halv elva!! :D I går var jag med Amanda super kul :'3 Vi hoppade studsmatta gick ut med hennes och hennes mormors hundar!! ^^ Bakade en tigerkaka C: Super kul! Sen senare när jag kom hem var jag ute och hade inte med mig mobilen då ringde Fridis , Alva. Dom hade ringt mig typ hundra gånger så ja då tänkte jag det är bäst att ringa dom om det är något viktigt :D Så då ringde jag dom super kul snacki snack!! Tycker jag heheh :D Dom har ju så bra humor också ^^ Men sedan sa jag till dom att de skulle gå in på skype och dåå gjorde dom det :D Sen efter ett tag så sa dom vi ska tittat på film! Och då lämnade dom mig !! ;( Inte så kul DX Men ja Annars har jag hade jag en toppen dag :)

Idag ska jag inte göra så mycket hoppa med Blixten och vara ute om det är fint väder :D  Här kommer några bilder från kaninhoppningen som jag har laddat över till datorn! Bilder på Mig och Emelie :)




Emelies kanin Fluff kommer det komma två bilder på :)





Emelie som håller honom!! :D Båda är jätte fina ;) Tycker jag ^^

Det  var alla bilder hoppas ni tycker dom var fina ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback