Ledig!!

Hejsan!
Idag har jag varit hemma eftersom det är en röd dag! och då är man ju ledig från skola ^^
Har nyss gjort idrottsläxan så att jag har sovmorgon imorgon istället för idrott! För ett tag sedan så var jag i skärholmen ^^
Jag vill ha sooomarlooov!!^_^ Nu vill inte gå iskolan något mer!! :P
Fast det som är skönt är att vi inte har ågra läxor mer eller jo jag har läxförhör imorgon om fiskar, eftersom att jag var sjuk när dom gjorde det så får jag göra det nu!!
Chattar lite med på facebook är väldigt osocial känner jag, Men jag har inget annat att hitta på :P
Längtar verkligen till Grekland!!!!!!<3 Har inte varit där på två år, Min morfar bodde där förut men nu är han uppe i himlen med men min mormor som blev 40 eller något sånt ;( Dog är min mamma var 12 tror jag ;(
Det är tur att jag har min finaste Farmor kvar iallafall<3 Men nu ska jag göra något annat tror jag så hejdå<3 ;)


Kommentarer

Haha, tack! Jag tycker om dig också. Och jo.. du är ju jätte duktig på att ta sprutor ju! :)

2012-06-07 @ 19:37:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback