Rubrik`?

Hejsan! :) Idag har jag inte gjort så mycket , eller jo jag har varit med Saga, Emma , Tindra och Olivia! Vi tittade på film, sedan gick vi till coop! Och köpte glass^^ Sen kom Sagas mamma och hämtade mig, Emma och Saga eller hon körde hem Emma, Sen var jag hos Saga en jätte kort stund för skulle bara hämta ett foto! ^^ Sedan kom min pappa och hämtade mig så åkte vi hem och åt middag sedan satta jag mig framför datorn, och började surfa lite och gick in på facebook! ^^ Imorgon ska jag till tandläkaren och sedan vara med en kompis :D Men det kommer jag uppdatera lite mer om imorgon! :) Frågestunden: Jag gjorde en video men den gick inte att ladda upp ska jag skriva svaren?^^ Ni får jätte gärna kommentera så att jag vet!en sak till köpte ett graffti nagelack när jag var och mötte upp Saga i Huddinge c idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback