Sola!!

Hejsan!
Nu måste jag verkligen skärpa mig !!! Jag måste börjar blogga mer!! Men jag hinner aldrig för jag är ute hela tiden för det är så fint väder! Och nu äntligen vet jag vad jag ska ha på skolavslutningen :) Jag och min Farmor var ute på en lite shopping runda idag^^ Så jag fick med mig lite hem :P Om man räknar bort denna helg så är det bara 3 dagar kvar till skolavslutningen!!! :D och Nästa någon jag kommer till skolan efter sommarlovet går jag i 8AAA!! Kan inte fatta de C: Fast så vill jag inte tänka allså när sommarlovet är slut!!! Eller vem vill det???
Shoppingen idag blev : Två fina klänningar och ett par skor! :)
Annars har jag inget mer att säga ;)
Men ska äta lunch nu ska måste avsluta nu men hejdå ;)


Kommentarer
ett blogg fan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback