Åhh vad nice! :D

HEJ!
Har nyss varit ute och hoppat med Blixten :D!
Han var sjukt duktig för att vara en ny börjare :)<3 Åhh vad jag älskar mina kaniner ;) Ska ut och testa med Lurvis snart :) Hoppas det går lika bra ;)
I so happy ;)
Ska snart ut med Lurvebollen ;) (Lurvis)
Hoppas ni har det gött ;)Ojusste en annan sak  har haft So-prov det gick super bra ;) Elller jag menar att det kämdes super bra ^^ Hoppas det gick bra :) Igår så köpte jag hinder:) Hos en i Älta, Så fick jag två bogselar men det var lite försmå:) Men är endå jätte glad. Men ska endå betälla nya ;)<3
Men ska nog avsluta nu! Hejdå ;)


Kommentarer

Hahah, tack! ;D <3

2012-03-21 @ 16:34:13

Sv: http://denimselar.weebly.com <- min "selsida" x)

Sv: Stället jag köper hö på heter Kilanda och ligger på Hammarö, utanför Karlstad...

2012-03-22 @ 12:03:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback