Alva & Elvira

Hejjsan! :)
Nu har jag kommit hem från tre roliga tjejor xD
Ja jag har allså varit med Alva, Elvira, Sanna och Clara :) Först stod jag klockan 1 i en ishockey hall, för att Alva och Elvira var i Huddinge c för att köpa några saker, Så där stog jag i 45 minuter och sen började jag att gå till dem men vågade inte plinga på. Så jag stog vid en korsning i 10 min. Sen när vi kom hem till dem så hade vi inget att göra så då gick vi till Clara :) Och där var också Sanna ;))

Japp och sen efter klockan 17.00 Så gick jag hem till Alva och Elvira, Vi gjorde inte så mycket jag skulle hem klockan 18.00 så vi chillade och tog vår andra glass ;) Så satte vi oss ute på deras altan på en filt och åt glass ;) Bilder kommer...
Innan vi gick till Clara så åt vi en glass oxå :)







Kommentarer

Sv: Lite olika, syr själv eller rabb-it =)

2012-03-17 @ 19:36:18

Elvira

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback