Isdarken

Hejj!
Nu för kanske 3 timmar sen kom jag hem från Bion;)
Har varit och tittat på ISADRAKEN! Jag måste verkligen rekomendera den! xD Så bra. Var och tittade på den med Saga bilder kommer längre ner ;) Innan bion var vi innne på media mark och tog lite fotton ;)
Filmen handlar om:
Mik, som är 11 år, är en lite udda kille med stora öron och livlig fantasi. Han hatar hundar, men älskar hårdrock, sin brorsa och valar. En dag kommer två personer från sociala myndigheterna och säger att Mik måste flytta till sin faster i Norrland. När Mik kommer dit vill han först bara åka därifrån, men sakta finner han sig till rätta.
 
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag hade med Saga ;)
Nu kommer fotton från idag ;)













Kommentarer

Hahahaha vilka sköna bilder :D

2012-03-01 @ 17:15:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback