R A B B - I T

Hejj allihopa!
Idag har det varit en toppen dag för att har ju sätt att snön håller på att smälta XD Jippi. Jag har varit iskolan som vanligt:) Sen när jag kom hem så plugga jag på till Tyska-provet.. :( Det gick bra! :) Jag tror att jag kommer att klara det provet som är på Fredag:) Sen så har jag köpt nya koppel o selen till mina kaniner :) Och nu kan jag börja gå ut med dom och inte bara släppa ut dom i hagen. En av mina kaniner som blir 4 i maj, hon älskar snö<3 Men min kastrerade hane som har bott inne hos en annan familj när han var mindre! Han tycker inte så mycket om det:) Han tycker att det blir så kallt ;)  Länken till den hemsidan är: Rabb-it.se
Jag vill passa på att tipsa er om en jätte bra koppel och sele sida. Där jag har beställt nya selen :)


Lurvis


Blixten


Kommentarer
Maja

Svar: Ja absolut! ;)Åh vad glad jag blir när det kommer kommentarer;) Men med hoppning så kan det bli lite senare för de kan inte hoppa de bara rasar hindererna:)

2012-03-08 @ 15:34:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback