Shoppa Tomorrow

Hejj!
Fick just reda på en sak ;) En av fiinaste kompisar frågade mig om jag ville följa med och SHOPPA imorgon ;)
YEY jag älskar att shoppa men ska bara få till lite Money .:) Vi ska fika oxå :) Ååh det var så länge sedan jag träffade henne<3 Det är många mer jag saknar :(<3 Fast vågar inte riktigt fråga alla om dom vill hitta på något man vill ju inte känna att de som man vill vara med inte vill vara med en  själv! :)
Ja iallfall hon får en liten länk här --------> www.kimsa.blogg.se
Jätte fiin blogg har hon^^
Hon kommer göra så ni trivs på hennes blogg det kan jag bara meddela ta en titt ;)


Kommentarer

sv: Byxorna kostade 199 kr ♥

2012-03-04 @ 10:58:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback