Kaninutsällningen

Hejsan!
Kaninutställingen var helt underbar!! :)<3 Mina kaniner kom inte på de bästa platserna precis men det är ju inte det som räknades, tycker inte jag. Jag var med för skojskull. Lurvis kom på 13 plats och Blixten kom på den 7 plats^^ När jag kom hem sedan efter utställningen så hoppade jag med Blixten, Och så tog jag ut Lurvis :P Och inte alls för länge sedan kom jag hem! Tänkte inte sluta blogga såg jag här nu! :) Har läst 7 kap i min svenska bok också ligger väldigt mycket efter i just den boken!!!
Igår: Var det jätte mysig och kul dag med Emma, Frida och Saga. Dom var super duktiga alla de som dansade. Sen efter dansföreställningen var slut gick jag hem till Saga! (Sagut) för jag skulle sova över där. Juste Emma föllde också meed hem till Saga efter , då så var vi ute och tog några blider :D Med Sagas mammas systemkamera C:
Den veckan som kommer att komma kommer blir jätte kort efter som jag bara kommer att gå i skolan i 3 dagar jätte nice tycker jag :D
Tog inge bilder sorrry.... :(
Den boken läser jag, jag rekomenderar de inte.


Kommentarer

Haha ☺ Ja, pricis! ♥ U too // Kim och mej!

2012-05-13 @ 21:44:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback