Plugg :/

Hejj! Idag har det varit en ganska deppig dag i skolan. Är väldigt ledsen på några personer.. Kan tyvär inte berätta vilka för att om de läser detta är det inte så kul! Jag ska försöka vara glad..  Annars har min dag varit bra!^^ Har hoppat med Blixten, han hoppad för första gången över en vatten grav. Han hoppade i den första gången men sedan gick det jätte bra :) Nu skypar jag med Amanda allsåå har webb, och så chattar jag med Sofie :) Ska också köpa en ny kaninbur :). OM någon är intresserad så har jag ett grönt sele o koppel tillsalu. Kommentera om du är intresserad :) Annars gör jag inte så mycket ^^ Har pluggat för det mesta har ju matteprov på fredag. Men ni får ha det såå bra :) p.s inte många dagar kvar till kaninhoppingen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback