Tävlingen :D

Idag har det en super bra dag! En av de bästa faktist!! Så här kommer lite resultat:
 
Blixten: Han blev utesluten, jag har märkt att min lilla kille är nog lite morgontrött av sig! Men ha kom iallfall 5 hinder tror jag han hoppade iallfall! :P Men man kan ju inte alltid ha sin bästa dag hela tiden så ;) Men jag är endå nöjd med honom!
 
Lurvis: Hon tog ett steg , Hon är inte alls intresserad på att hoppa, fast detta var nog en engångsak med henne , Jag ska fösköka lyckas någon gång med henne men idag gick det inge vidare ;)<3
 
 
Ja, det var alllt men nästa tävling kommer jag inte kunna tävla! Så himla dåligt för att jag har så himla mycket prov veckan efter där så det är inte en chans att jag kommer varken hinna att tävla , Eller såå kommer jag inte att få!! Det är de sakerna som gör så att jag inte kan tävla!! Men Annars har det varit en sådan otrolig dag!!! xD <33 Med Emelie och Emilia och även en ny tjej som heter Julia , Emelie kompis hon verkar jättesnäll!! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback