Be Alright

Nya favoritee låten med Justin , Sedan har jag börjat gilla Takida oxå :D De är grymma på att sjunga.. Dessa artiseter band älskar jag nuuuu!! Takida, Justin och 1D!!!!! Så himla bra, FÖr inte så länge sedan kom jag hem från Sofie det var super kul vi fotade och typ det ;)
 
Imorgon är det Tävling så himla kul! Och att får tävla med Emilia och Emelie, dessa underbara personer allsåå, Blir lika roligt varje gång att tävla med de!!! OM NI LÄSER DETTA! SÅ SKA NI VETA ATT DET ÄR SÅ HIMLA KUL ATT TÄVLA MED ER!! :D<3 Så imorgon då gäller det och så kommer min videokamera följa med så då blir det en ny film på youtube men ska nu fortsätta chatta med Emelie så ja hejdååå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback