Frågelvakt

Så himla kul, hade ingen aning om det! När pappa idag kom hem från en träning tror jag det var med Totte, Så berätade han att han skulle vara fågelvakt! Super kul tre stycken så undulater!! ^^ De är så söta vi ska vara fågelvakt iungefär 2 veckor tror jag :)! Jag kan visa dessa i nästa video om några vill så är det bara att kommentera! Annaars om ingen säger något så gör jag det inte ;)! Undulaterna heter Miramist, Gink, Och Totto :) En hona och två hanar de är allsåå syskon :) Och är 4-5 år gamla  ;) De visste inte riktigt hur gamla men mellan 4-5 år iallfall ;)
 
Ja jag ville bara säga det sså ja hejdå  ;)
 
 

Kommentarer

Visa faglarna! :D

Svar: Okiii dokiii :D
viitaflingor.blogg.se

2012-10-31 @ 19:01:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback