Resultat !

Det var en super underbar dag med kaniinkompisarna  Emelie Emilia och Matilda som är emilas kompis!! det skulle varit lite roligare att tävla om ... vädret hade varit lite bättre, men ja ddte spelar inge roll jag är super nöjd med Blixtens reslutat :D!
 
Blixten : Han gick super fint idag även om han fortfarande lite förrvirrad i kroken, Men han gjorde sitt bästa iallfall! :D Det märktes att han hade skoj!! Idag gicka han på 1+1 och kom 6/11 Super nöjd är jag med dagens resultat!
 
Nästa tävling i Hågelby så kanske Blixten ska tävla Lätt ny rak fast är ännu inte säker :)  Och då ska även lilla Lurvis följa med oxå och då starta Mini rak :)!!
Så det ska bli verkligen super kul!! :D Så längtar verkligen super mycket efter det :D!
 
 
 
 

Kommentarer

Följ gärna min blogg <3

2012-10-16 @ 19:07:05

Jag följer din med :))))

2012-10-17 @ 18:08:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback