This or that

Ska bara göra en This or That för att jag tycker det är lite kul ;)
 chips/godis : Chips
jeans/mjukisbyxor : Jeans
T-shirt/Linne : Linne
Justin Bieber/ Cody Simsons : Justin , Vet inte vem Cody simsons är ;)
Jordgubbar/Hallon : Älskar båda lika mycket men Hallon blir det nog :)
Godis/Frukt : Frukt
Mjölk/Läsk : Mjölk väljer jag nog jag vte det är konstigt men aja ;)
Julia/Frida : Frida
Twilight/Hungerspelen: Hungerspelen
Hund/Katt : Åh kan inte bestämma men Hund skulle det nog vara !
Halsband/Armband: Armband
Rosa eller Blå? : Blå
Sova eller Vaken? Vaken
Blogg eller Facebook? Facebook, Men jag älskar min blogg oxå C:
Shoppa eller Blogga? Shoppa
 
Det var några frågor hade inget att göra så ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback