Torsdag! :D

Idag så slutade jag jätte tidigt, det var så himla skönt! ;) Direkt efter jag hade slutat åkte jag till Haninge sen snabbis eller ja snabbis och snabbis ( 2h) hehe, Så det gjorde vi för vi sak sälja några saker så ;) Sedan åkte vi till min skola och hämtade upp lilla Elvira :D Och så földe hon med mig hem , det var skojigt att ha någon att prata med!! :D Jag kan inte fatta att jag har känne henne i 10 år!! xD Så vi pratatde gansak mycket och tittade på gamla foton när jag var liten C: Det var kul, Sedan gick vi ner till kaninerna och så , Sen va hon tvungen att gå hem :( Men vi kommer ju säkert synas imorgon så ;)!
 
Men det är väll alltid tråkigt när kompisarna man har hemma går hem :( Nu när jag kom och tänka på det så har jag ju matte prov igen imorgon del 2!! Åh så himla jobbigt prov , hit och prov dit :( Men nnu måste jag nog avsluta emelie ska nämligen hjälpa mig med att säatta in min header :D
Så hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback