2013 :D

Idag är första dagen på 2013! Det känns otroligt bra, faktiskt! :D I övermorgon är det bara att Tagga till Husdjursmässan! Ska bli väldigt kul och där efter så kommer Emelie att dölja med mig hem för hon sedan ska sova hos mig! :D Vi får se vad vi hittar på :D Om 5 månader och 31 dagar blir min söta tjej 5 år! Det kommer att komma ett inlägg när hon fyller år ! :D Tänk vad mycket som har hänt! Under 2012! Om jag ser tillbaka! Har förlorat vänner som har gått bort så tagiskt och har hittat nya vänner! Gråt, Glädjetårar nästan allt har jag gått igenom förra året <3 Har inge nyårslöfte detta året! ;) <3 Ja det var allt under detta inlägg! :D Så vi ses imorgon igen kanske en videoblogg dyker upp ^^ Vi får helt enkelt se idag har jag haft 13 unika besökare! :D Bjuder på en super konstig bild på mej xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback