Frågestund! :D

Nu tänkte jag ha en frågestund som pågår mellan Idag från klockan : 17.00 och den kommer att avslutas den 10 Januari klockan 17.00 allså samma tid som en börjar! Ni får ställa hur många frågor som helst! Har det inte kommit in mer en 10 frågor kommer jag inte ta de som en frågestund! För 10 frågor är ganska lite tycker jag. Me ja det är bara att fråga på förutom att fråga privata saker! Så ja Och våga helst eftersom jag har ganska många bloggläsare så! eller ja 10 blogläsare per dag tycker jag är mycket så ja men nu är det bara att fråga på! och inte privata så är jag nöjd ;) Hejdååå

Kommentarer
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Anonym
Felicia
Anonym

Hej! :) Här kommer mina frågor! :)

1.Vad var det som fick dig attt börja gilla Takida och Stiftelsen så mycket? :)
2. Vilket är ditt favoritdjur?

Kom inte på mer frågor! :(

2013-01-06 @ 22:01:28

Felicia
Anonym
Anonym
Anonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback