Mitt år under 2012

Frågorna:
Du under 2012..
Har du gråtit? Ja
Har du skrattat? Ja
Har du sovit i tält? Nej
Har du sovit under bar himmel?Nej
Har du varit på Gröna Lund? Ja
Har du varit på Liseberg? Nej, men jag vill det
Har du varit på Kneipbyn? Nej
Har du varit i en annan stad? Ja
Har du bott hemma? Ja


Dina vänner under 2012..
Har en nära som dött? Ja
Har en vän sökt tröst hos dig? Ja, tror de
Har du sökt tröst hos en vän? Ja
Har du sovit över hos en vän? Ja
Har du varit kär i en vän? Nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Japp! :D 


När har du som mest..
Gråtit under 2012? Tror det var när jag fick veta att min kompis hade gått bort!
Skrattat under 2012? Det är vela ganska många gånger , Vet inte som mest ;)

Denna månad:
Har du varit kär? Ja
Har du kysst någon? Ja
Har du pussat någon? Ja
Har du kramat någon? Ja
Har du skrattat? Ja
Har du gråtit? Ja
Har du varit glad? Ja
Har du varit ledsen? Ja


När...
Grät du senast? Igår
skrattade du senast? Idag
Duschade du senast? Idag
Lyssnade du på musik senast? Igår 


Vem..
Kramade du senast? Mamma
Pratade du i telefon med senast? Mamma
Fick du sms av senast? Emelie
Kommer du ifrån? Va? :P


Dig..
Heter? Felicia
Hur gammal är du? 14
När fyller du år? 3 Augusti
Tycker du om någon just nu? Jajmensan
Jag samlar på?
Gröna eller röda äpplen?  Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mina bästa vänner
Vilken tid gick du upp idag?  Jag gick upp klockan 9
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Nej
Hur svarar du i telefon? Hej det Felicia :)
Vad ska du göra ikväll? Hoppa med kaninerna :)
Vad ska du göra imorgon? Har ingen aning XD
Vad vill du bli när du blir stor? Vet inte rikigt :)
Var vill du bo när du blir stor? I Sverige
Är det okej att gråta? Ja, såklart

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa några till kaniner, Shoppa köpa en lägenhet typ ;)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, absolut inte
Vill du gifta dig? Ja, tror det
Vill du ha barn? Tror det
Solar du ofta? Ja, ja försöker men blir inte alls brun i sverige solar mest i Grekland :) När vi åker dit :)
Är du bra på att laga mat? Ja, det tycker jag
Gillar du att dansa? Ja :)
Hur vig är du? Ja, ganska eller jag tycker att jag är det kn gå ner i splitt och snart spagat! ;) ar en liten bit kvar till spagat! ;)

vilken är din favoritglass? Har många olika ;)
Tror du på ett liv efter döden? Kommer att tycka att jag är konsig så svarar inte på den frågan :)
Är du morgon eller kvällsmänniska? Morgonmänniska
vilken ögonfärg har du? Brun gröna
Vilka hårfärger har du haft? Blond har jag varit hela tiden
Är du beroende av något? Nej
Brukar du bädda sängen? Japp
Har du kysst någon under den senaste månaden? Nej
Vad var det senaste du sa? Vad var de senaste du sa , läste frågan hihh ;)
Saknar du någon nu?Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback