Tävling! :D

Idag var det tävling , Det var så himla kul , Första tävlingen för iår ocksåå! :D 
Blixten var lite morgontrött som vanligt i grunden men kgick bara på 1 fel iallfall super duktig! :D Sedan kom han till final och då gick han så fint att han gick på 0 fel där. Jag tror inte att jag fick något pris men om jag skulle få det så skulle Emelie ta det om hon var kvar till dess för det var ju bara 3 plaseringar och då så tror jag att jag inte fick nåot pris! :( Men sånt är livet nästa gång hoppas jag på att det är rak eftersom att Blixten tycker mer om rak! Verkar det som! 
 
Det har iallafall varit en toppen dag! :D Men nu är jag hemma och ska återhämta mig lite med min värmefilt , eftersom att jag fryser så mycket^^ Sedan blir det dags för party hos min kompis klockan 18.00 , men det är ett tag kvar! och innan dess så ska jag få min IPHONE 4s :D Jiiippiii :D
 Film på Blixten kommer att komma upp på min youtubkanal troligt vis! :D Men nu ska jag iväg och fixa Iphone så ses inästa inlägg ;)
Bild brist! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback