Besvarar frågor

 Fråga:
Hur ser din familj ut hur många är ni i familjen beskriv alla!
Vad ska du göra i sommar med din familj? Varje vecka kan du göra ett collage eller inlägg vad som händer i veckan
 
Svar: Mina föräldrar är skilda men jag berättar om ena (mammas sida)
 
Vi är 5 personer + två djur
Min bonus pappa eller vad man ska säga, sen då min biologiska mamma som är då ihop med min bonus pappa så har min bonus pappa en son som är 99 ( dvs 14 år) sen bor jag med min tvillingbrorsa som då är lika gammal som mig alltså 14 men vi fyller 15 i år sen så har jag två kaniner som är 4 år och 5 år båda är svarta en av mina kaniner, kanske är winertecknad men är inte alls säker.  Lurvis som är en hermelinblandning har nog lite angora i sig :) sen har jag min andra kanin som heter Blixten och är en dvärgvädur som jag tävla med i hoppning ^^
 
Jag vet faktiskt inte så mycket planerat, vi ska åka till Grekland som vi alltid gör varje år. Jag ska tävla i kaninhoppning men då är inte min familj med ;)
 
Collage jo, jag ska försöka hinna det varje vecka. Skulle vilja ha lite tips på vad jag ska blogga om då så blir bloggningen mycket enklare ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback