Super glad

Tjena, nu är jag otroligt glad varför vet jag inte, det kan bero på att jag tänker på tAKiDA! De gör mig gladare när jag tänker på dom! Nästa vecka ska jag börja träna på Friskis och svettis det här funkar inte kommer rulla fram annars ifall jag fortsätter som jag gör just nu.
På lördag ska jag tävla dock utan Emelie då hon befinner sig på Bråvalla (avis) :(. Men jag tävlar då med Emilia och hennes kompis :)
Idag har jag varit på landet, då vi har packat ihop för vi har sålt vårt landställe nu så vi kommer inte kunna vara där längre fast något roligare kommer hända ska inte säga ännu då det inte är helt bestämt ännu men det ska bli jäkligt kul ifall det händer, kommer berätta hemlisen när allting är klart :D
 
Efter det här inlägget kommer ännu ett till då jag kommer besvara några frågor :D
Ha det gött så länge ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback