Tjingeling

Det här inlägget blir ganska sent nu, sorry idag har jag inte kunnat komma in på blogg.se av någon konstig anledning!! Och nu vid den här tiden kom jag på att jag kunde gå in på mobilen istället så nu bloggar jag från mobilen👌😃💗
Har även idag räknat ihop poängen på mina betyg är ganska nöjd 💖 Men i nian ska jag satsa ännu mer förlag skulle bli jätte glad ifall jag kom in på gymnasiumet som i nu tanken vill helst komma in på. Så nu får jag köra järnet, på torsdag kommer Emelie i Norrland som vi har lärt känna jag och Emelie kommer få träffa dom på öppet hus där är så himla avis vill också göra det!!

💖💖💖😃😃😃
Men vi hörs lite senare som sagt för nu ska jag sova ✔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback