1 Mars

Gud vad tiden rullar på, om 13 dagar står jag och Emelie där! Jag menar jag har räknat ner ganska länge men nu så är tiden snart där att ja faktiskt står där på egna ben! :D Jag kommer verklien vara hyper när jag står där! Så kul! :D Fast vi kommer typ vara där en timma innan så vi får bra platser! Sen om ca  27 dagar sitter jag där på Takida konserten som komemr att hållas på en Cirkus! Också så himla kul! :D  Jag ska göra en blogg om mina kanier också! Ja återkommer mer sen vad den kkommer att heta!
 
Kanske kommer jag på börja den idag. :) Men är inte helt säker om jag kommer att hinna med det eftersom idag så kommer trolivis Elvira och sover över! Ska bli så himla kul! :D Vi kommer typ vara ensamma ganska länge! :D Igår hade ja hela 13 besökare fortsätt så väldigt roligt! :D
 
 

Kommentarer

Hej Felicia! :) Har startat en egen blogg nu :) Tänkte fråga ifal du vill göra länkbyte? :) Kram Eva <3

2013-03-02 @ 22:25:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback